Fredag...igen!

Gaahh vad tiden går fort! Snart är det bara en vecka kvar på semestern. Unbelievable! Jag känner inte alls att jag har börjat varva ner än. Inte särskilt mycket i alla fall. Jag har inte riktigt börja känna den där frihetskänslan som jag brukar känna när jag har semester än. Den där att "oj, vad klockan är mycket. Ah, det spelar ingen roll, jag har semester, jag kan vara uppe hela natten om jag vill-känskan". Nej jag känner snarare att "oj shit vad klockan är mycket, jag måste gå och lägga mig för imorgon ska jag gå upp tidigt". Och så känner jag mig tvungen att ställa klockan och gå upp hyfsat tidigt för annars går dagen så fort. Känner mig ständigt stressad att jag måste göra något hela tiden. Trött jag blir på mig själv. Jag måste lära mig att slappna av. Det kommer väl att bli lagom sådär dagen innan man börjar jobba igen, haha! Jag är i alla fall lite stolt över mig själv att jag kommit igång med träningen under semestern. Förra veckan blev det träning 3 dagar och denna veckan hittills 2. Men hoppas på att jag hinner med ett pass till innan denna veckan är slut. Nu ska jag hoppa in i duschen. Bjuder på en riktigt bra låt som fastnat just nu! Enjoy och ha en härlig fredag kväll alla!
"I talk to God as much as I talk to Satan 'cause I want to hear both sides
Does that make me cynical
There are no miracles
And this is no miraculous life


Well I look up to God but I see trouble 'cause this ain't a miracle
I just want to take my chance to live through a miracle"


Kommentarer
Postat av: Matz Holgersson

Gud alltså satans så bra, det är ett jävligt bra band. Kul att du också gillar dom. Kram Matz

2011-08-05 @ 23:07:57
Postat av: Rebecka

Matz: Ja, de är riktigt bra :D

2011-08-07 @ 14:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0