Tuesday

Japp, tisdag igen. Både jag och Peter var lediga helgen som varit, jätte skönt och dessutom fint väder! Känns väldigt ovanligt och ovant just nu. Vi var ute stora delar av helgen, det gäller ju att passa på! Lördagen spenderade vi delvis vid Stenshuvud med liten del av familjen och tillhörande vovvar. På kvällen kom sis till ystad och vi gjorde god pizza och drack vin. På söndagen tog jag, mamma och hundarna en tur till Hallonlunda djurpark. Danko blev kär i många av djuren, speciellt den lilla "baby-kon" (ja, jag vet att det heter kalv egentligen ;-) ) på bilden. Den fick sig några blöta pussar :) Såg också världens sötaste minsta griskultingar! Så himla underbara. På kvällen tog jag, Alexandra, Wilmer och Danko en promenad nere vid havet. Sen blev det mat på Jakten. Var en riktigt härlig sommarkväll!
.
Nu är det åter jobbvecka. Är ledig tordag och fredag i alla fall, sen blir det jobb till helgen. Nu måste jag hoppa i sängen, så det får bli en lite kortare inlägg denna gången. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Var ligger Hallonlunda djurpark?

2011-08-25 @ 06:36:51
Postat av: Rebecka

Maria: Det är detsamma som Ystads djurpark :)

2011-08-27 @ 22:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0