Måndag

Kom hem ifrån en trevlig liten miniweekend i Malmö med Alex och Anna igår.
Vi åt god mat på Davidshalls restaurang, sen blev det lite drinks på T.G.I´s och en sväng upp till Koi.
Sjuuukt mycket folk ute! Jag kände mig fortfarande inte så bra, astman var verkligen en pain in the ass under kvällen. Så kände inte mig riktigt som mig själv, hoppas inte att det märktes allt för mycket.. Vi sov över på hotellet över natten. Var jätte trevligt!
.
Åkte och hämtade hem lille bus Danko från Solgård igår. Var trevligt att hälsa på på Solgård, det var ett tag sedan nu. Det var väldigt skönt att få hem både Peter och Danko, som jag inte träffat på hela helgen! Om man ändå hade mer tid. Känner verkligen att tiden inte räcker till längre. Tror jag är inne i en liten svacka just nu. Känner mig förvirrad och trött. Vet inte ifall det är årstiden plus att jag inte känner mig helt hundra ännu. Men tråkigt är det iaf. Känner inte riktigt igen mig själv. Snart får detta vända!
.

Kommentarer
Postat av: matz

Det är alltid lika trevligt att du kommer på besök på Solgård. Du skall alltid känna dig välkommen till oss och ta dig tid för en stund till tankar och berättelser om vad som händer i livet. Du har alltid ett öra eller två och ett hjärta eller två som lyssnar på dina tankar om hur vi alla gör det bästa för att alla skall ha det bra vi människor och hundar emellan, Danko är en stak hundpersonilghet

som vet vad han kan och vill. Härligt koppla av och vänta ut hans vilja och njut av hans frigörelse. Även om det inte stämmer överens med er egen planering. Kramar från Matz

2011-02-28 @ 23:39:51
Postat av: Emelie Johansson

Danko är helt fantastiskt söt!!!!!!! Man blir bara mer och mer kär när man ser honom!!!! :)

Snart är våren i blom Rebecka! Då blir allt mycket lättare!!! Ha det riktigt bra!! KRAMAR!

2011-03-02 @ 01:11:59
Postat av: Rebecka

Matz: Tack så mycket för de snälla orden, de värmer :) Du har helt rätt om Danko, har har verkligen en stark personlighet! Det är roligt att se honom. Kramar



Emelie: Haha, ja han är söt :) Så sant, våren får gärna komma NU! Hoppas du har det bra på din resa! Kramar

2011-03-02 @ 10:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0