Måndag

Det är den 10 januari och hotellet har åter slått upp sina dörrar. Jag började veckan med att vara ledig på öppningsdagen. Jag klagar inte :) I morgon drar det dock igång igen och klockan kommer att ringa tidigt. Känns ändå som en liten "mjukstart" för jag jobbar tisdag till fredag sen är jag ledig till helgen. Ska faktiskt bli rätt kul att börja jobba igen. Det har varit 2 underbara lediga veckor, men nu känns det som att det är dags att komma igång med det verkliga livet igen. Batterierna är laddade, tror jag iaf, känns så :)
.
Idag var Danko och jag och hälsade på hos farmor och farfar. Farmor bjöd på plättar, som så många gånger när jag kommer dit. En tradition som hängt med sedan jag var liten. Gott :) Danko blev så klart beundrad och fotograferad! Efter besöket åkte vi hem till familjen. Så roligt att det går så bra med "kusin-vovvarna" nu. Danko och Lovely hade en rolig dragkamp med ett gosedjur ett bra tag. Ibland blir lille Danko dock för mycket för de två, men då säger de ifrån. Vilket de absolut ska göra. Han är ett energiknippe utan dess like och leken tar aldrig slut! Även fast han är liten så måste man ju tala om när enough is enough, så att säga :) Åkte med mamma ner i byn och köpte en ny hundkorg. Jag hoppas innerligt att han kan sova bättre i den än i buren. Tror tyvärr att buren har blivit en negativ zon och därför kan han aldrig slappna av där...
.
Nej nu är det dags att förbereda lite inför morgondagen. See ya!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0