Friday

Jag, Felicia och mamma hade en jätte härlig dag i Köpenhamn i onsdags. Solen sken på oss, så det kunde inte bli bättre! Det blev faktiskt en del inköp, även om jag alltid har ångest till en början för jag anser mig inte riktigt ha råd till att shoppa loss längre. Men lite nytt blev det i alla fall! Åt jätte god mat på en italian fusion restaurang som hette Nova. Var roligt att komma iväg med töserna, det var länge sen :)
.
Imorgon ska jag ta en liten tur in till Malmö och titta på "After drop", en dansuppvisning med alla lärare och elever som gått på Summer drop i sommar. Saknar dansen. Hoppas att jag kan börja till hösten igen. Det har ju hittills varit jobbet som hindrat mig. Sen blir man lite feg när man inte gjort det på ett tag också. Det tar ju ändå lite tid att komma in i det igen. Och så är man dum och börjar tänka att; äsch, jag kanske ska skita i det. Alla andra är så jäkla grymma och jag känner mig som en nolla jämfört med dem. De (de flesta av dem) dansar för att de vill bli bäst, de har en framtidsvision med dansen. Men jag dansar för att jag tycker det är kul. Jag vill bara tävla mot mig själv, inte mot alla andra och bli jämförd med dem. Det blir nästan som en tävling på danspassen. Det tycker jag är riktigt jobbigt. Nej, jag vill helt enkelt bara dansa för att jag tycker det är roligt!
Aja, vi får se vad som händer. Hoppas att jag inte låter allt för neggo!!
.
En Stockholmsresa håller just nu på att planeras. Aldrig fel att komma upp till huvudstaden en par dagar!
Mer om det lite längre fram. Nu är det dags att göra sig i ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0