Fredag

En hektisk vecka har nått sitt slut. Är ledig i helgen. Sköööönt!
Lille Danko har varit på djursjukhuset och blivit opererad idag. Två mjölktänder som inte ville trilla av av sig själv, behövdes dras ut. Lille sötisen är helt groggy fortfarande. Det blir en lugn helg för honom och mig. Imorgon kommer Alexandra och hälsar på oss. Det kommer att bli rosévin och räkor, mmmm!
.
Igår hade jag lite födelsedagsfirande här hemma. Blev lite fika med jordgubbstårta, jätte trevligt! Tack så himla mycket för uppvaktningen och för alla fina presenter :) Och tack till mina söta kollegor med!
.
Snart kommer Peter och Månz hem med pizza. Ska bli gott! Nu måste jag gå och ta hand om lille Dankosaurus igen. Lägger upp lite fler Kreta bilder i nästa inlägg :)
.
Ha en härlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0