Onsdag

Äntligen verkar det som om sommaren kommit! Hoppas att det håller i sig.
Idag fick jag reda på att jag med stor sannolikhet har fått magkatarr. Sköterskan frågade ifall jag har varit stressad under en period på senaste tiden. Och ja, det kan jag ju inte direkt säga emot. Tror egentligen att man bara gått och väntat på att något ska hända. Någon gång måste väl kroppen säga ifrån?! Köpte några tabletter på apoteket som jag ska ta i 2 veckor, så får vi se vad som händer. Jag hoppas inte att det kommer att göra så här ont hela tiden...
.
Hade en jätte mysig midsommarafton. Spenderade första delen av den hemma i Skurup och andra halvan på Solgård. Var jätte trevligt. På lördagen firade Peter och jag vår dag med skumpa och räkor. Mmmm! Lite bilder kommer sen.
.
Imorgon är jag ledig och hoppas på ännu en fin sommardag och en mage som är snäll mot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0