Effektivt men lugnt

Idag har varit en bra ledig dag. För det första var både jag och Peter lediga, vilket ju inte händer så ofta nu för tiden. Vi åkte och fixade födelsedagspresent till lillasyster som fyller år imorgon, jag lämnade in min väska som gått sönder, fick tvättat min pinsamt smutsiga bil, Peter fick fixat med sin mobil och handlat, och så tog vi en promenad i parken med Danko. När vi kom hem hade klockan inte hunnit bli så himla mycket, så vi satte på en eftermiddagsfilm och bara chillade. Jätte skönt! Så himla skönt att hinna ta det lite lugnt med! En effektiv men också lugn dag, alltså. I like. Kvällen blir också lugn. Blir sängen tidigt då jag jobbar morgon i veckan. Efter jobb i morgon blir det lite kalas :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0