Härlig helg

Både jag och Peter har haft en välbehövlig ledig helg.
På lördagen blev det först lite fix hemma i lägenheten, och på kvällen begav vi oss, tillsammans med Maria och Agneta till Malmö Arena för att få lite hundtips av Cesar Milan. Ösregnade gjorde det, men det gjorde ju inte så mycket då vi var inomhus. Man får ju verkligen säga att han är en publikmagnet! Riktigt mycket folk på arenan. Det var en underhållande och intressant show. Lite roligt var också att vi upptäckte att Cesar bodde på hotellet. Så klart, vart annars liksom?! ;-)
Det blev söndagsmys på söndagen, med promenad i solen med Danko. På kvällen åt vi räkor tillsammans med Peters hemmagjorda smoked-aioli, och drack god Proseco. Mmm, I really like!! Det behöver inte vara fredag eller lördag för att man ska lyxa till det lite! Tycker nästan att man uppskattar det mer när det bara är en random dag.
.
Ikväll hann jag äntligen med att träna! Pga kvällsjobb hela förra veckan hann jag inte träna en enda dag. Känns inte särskilt bra. Förhoppningsvis hinner jag med två pass denna veckan.
.
Nu blir det lite mat och sen en dusch.
.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0