Snart

Snart är det dags och jag misstänker att detta är sista gången jag hinner skriva innan vi reser.
Massor att göra nu! Det har varit väldigt hektiskt på jobb de senaste veckorna. Men vi har äntligen fått det vi strävar efter; Fullt hus!! Dessutom fick jag en liten "utmärkelse" från Marriotts huvudkontor som betyder väldigt mycket för mig.
Jag har även på senaste tiden upptäckt en lite "hårdare" sida hos mig själv. En sida som säger "jag tänker inte ta någon skit", och en sida som säger "säg rakt ut vad du har på hjärtat istället för att ta en massa omvägar". Jag är av naturen snäll. Ibland lite för snäll. Men det funkar inte att bara vara snäll hela tiden. Nu är det dags att stå upp för sig själv och sin rätt. Jag tänker inte ta någon mer skit. Jag är inte "rädd" längre. Jag har inget att förlora.
.
Nu är det snart dags för en vecka i solen, på underbara vackra Kreta. En välbehövlig sådan. Kommer att sakna min lille Dankoboy, men vet att han kommer att ha det bättre än bäst hos "farmor" och "mormor" ;-b Ska bli jätte härligt att komma iväg!
.
Ha det fint alla, så hörs vi efter semestern!

Kommentarer
Postat av: Lina O

HEJA HEJA rebecka!! fina rebecka!

Ring när du kommer hem så vi får bestämma dag och tid om nästa träff!..puss ha det underbart på semestern!

2011-05-25 @ 21:43:00
Postat av: Rebecka

Lina: Tack Lina :) Det ska jag absolut göra. Tack så mycket, ska bli så härligt! Puss o kram

2011-05-26 @ 21:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0