Söndag kväll

Sista jobbkvällen innan en dags ledighet. Saknar mina två pågar som jag varit utan hela helgen. Tur för er att ni kommer hem ikväll ;)

Jag har börjat fundera över vintern och julen och försöker att finna positiva saker. Ja, vintern, sorry alltså men jag kan inte hitta någonting positivt med dig! Särskilt inte efter de senaste två vintrarna. Blä på vintern! Kyla och mörker är inget för mig. Men julen är ju alltid mysig. Det är mysigt med gemenskapen och det är mysigt att tända massa ljus. Det är mysigt att shoppa julklappar. Jag älskar glögg så det ser jag fram emot att få dricka. Lite snö kan det väl få komma kring jul så att man kan komma in i den riktiga julkänslan. Men sen kan det fantamej va nog med det!
.
Idag, måndag (ja jag skulle egentligen ha postat detta inlägg igår kväll, men det blev aldrig så ;-b ) har det varit grått och dimmigt. Var i alla fall ute en timme på stranden med Jenny och hennes söta sheltie Smulan. Smulan och Danko lärde känna varandra på hundkursen och har blivit goda vänner :)
Det blev verkligen tydligt idag hur mörkret börjar smyga sig på. Redan vid 4 tiden började det bli mörkt. Hjälp!
Nej nu tänker jag faktiskt hälla upp ett glas vin och njuta av denna lediga kväll! Ses snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för lånet av Pågarna :)

Glögg, julklappsinköp, gemenskap, tända ljus, hundpromenader, vin.....allt låter så himla mysigt!

2011-11-09 @ 07:01:42
Postat av: Emelie Johansson

OCH - du ser framemot att se MIG igen! Hihi! Jag ser i alla fall framemot att träffa dig! Denna vintern kommer bli TOPPEN. I just know it! =) Keep up the positive thoughts!!!! Puss och kram!

2011-11-15 @ 00:26:43
Postat av: Rebecka

Emelie: Haha, ja det är ju sant!!! See you sooooon :D Puss o kram

2011-11-21 @ 10:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0