Fredag

Jag har verkligen mixed feelings just nu. Är så oerhört trött på vissa saker. Hur länge ska man hålla på och ge allt? Hur länge till orkar man? Fick i veckan reda på att jag har IBS, Irritable Bowel Syndrome. Det betyder bland annat att jag måste försöka att stressa mindre, annars blir magen väldigt ledsen. Jag ska träffa en dietist som ska ge mig tips och råd om vad jag ska och inte ska äta... Stressen är för stor nu känner jag. Jag vill ju liksom inte bli helt kaputt pga stress! Jag vill inte beklaga mig, men så känner jag just nu.
Åh snälla, ta mig härifrån! Bara för ett litet tag. Till ett varmt ställe helst. Kan gärna stanna där hela vintern och komma tillbaka när våren börjar komma till Sverige :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0