Måndag

Solen skiner, det är måndag och jag är ledig.
Har haft en jätte härlig helg. Äntligen hade jag och Peter en ledig helg tillsammans!
Har ätit gott och druckit gott hela helgen. I lördags kväll åkte vi till Svedala till Matti och Iwona. Var riktigt trevligt!
På lördag förmiddag var jag och Danko ute i skogen tillsammans med brukshundsklubben och spårade. Vi hade jätte roligt och Danko var jätte duktig. Ledaren var imponerad och hade förmodligen inte sett en sån liten hund spåra förr och som dessutom var duktig på det. Kul :)
.
Idag ska jag göra lite ärenden och ikväll blir det träning. Peter har åkt iväg till Italien i några dagar med "Grappa klubben". Nej då, jag är inte avundsjuk, INTE ALLS! ;-b
.
Nu är det dags att fixa lite här hemma. See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0