Tisdag

Har haft en ledig tisdag och har hunnit med en del. Gick ut en sväng med Danko på förmiddagen, sedan blev det lunch på stan med Alexandra. Gick till H&M efter det och inköpte lite basic tröjor och lite annat som jag behöver. Garderoben är full av sommar och vinterkläder, men inte så mycket såna där mittemellan kläder. Höstkläder, antar jag att det kallas. De flesta av de få plagg som finns där har hängt med några år nu, så nu är det på tiden att uppdatera lite! Antar att min höst/vinter ångest gör att jag inte känner mig döds entusiastisk att inhandla tjocka, varma kläder ännu. Men det behövs ju, jag fryser redan och hösten är på ingång med stormsteg. Yeeii.....
Efter shoppingen gick jag hem till Danko och vi tog en sväng till. Sedan blev det ett Body Pump pass. Riktigt skönt med träning! Hann också med att fixa lite här hemma, så jag känner att jag tagit vara på dagen. Gjort lite roligt, lite nyttigt och lite nödvändigt. Bra blandning känner jag :)
.
Jag har ju glömt att berätta att vi förra söndagen var på dop för söta lille Kelvin. Han var så gullig i sin långa dopklänning! Blev inte så många bilder tagna med min egen kamera, men förhoppningsvis kommer fler upp här sen! Nu är det dags för lite mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0