Paus

Jag funderar på att ta en liten paus ifrån bloggen ett tag. Jag hinner helt enkelt inte med att uppdatera så ofta som jag hade velat göra. Det känns trist för jag älskar att skriva. Men när det blir stressat så blir det liksom inget bra av det. Då känns det nästan lika bra att inte skriva något alls. Jag försöker också att eliminera saker som kan orsaka stress i min vardag. Minsta lilla sak kan emellanåt kännas otroligt stressande och jobbigt just nu, vilket påverkar mig starkt negativt. T.o.m min stackars lilla blogg kan få mig att känna mig stressad, när jag inte har skrivit på ett tag och känner mig "tvungen" att skriva bara för sakens skull. Nej, det ska vara roligt att skriva. Jag vet att jag kommer att fortsätta med det igen, så min blogg kommer att finnas kvar. När jag känner suget och när tiden finns börjar jag igen :) Kanske kommer det ett litet inlägg då och då om jag känner för att skriva av mig lite! Men tills dess, ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kommer att sakna det du skriver, men ska titta till din blogg då och då för att se om du har något att berätta :)

Kramar

2012-01-05 @ 13:05:51
URL: http://http:/
Postat av: Rebecka

Maria: Absolut, gör det :) Kramar

2012-01-05 @ 20:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0