Snart...

...semester. Jag kan knappt vänta. Varför är det alltid så, att när semestern börjar närma sig, så känner man sig lite extra trött, extra sliten och känner att man knappt klarar av att jobba en enda dag till! Just nu känner jag verkligen så. Jag räknar timmarna när jag jobbar. Nu är det 6 timmar kvar till jag slutar för dagen. 6 timmar!! Oh my god, vilket evighet!! Och efter det är det 4 dagars jobb kvar, sen.....sen är det semester. Känns som om det var så otroligt länge sedan man var ledig. Då menar jag alltså mer än en helg eller ett par dagar i sträck. Fast ja, det är det ju faktiskt också. Är nog nästan exakt ett år sedan man hade semester på riktigt sist. Jesus! Snart....snart, snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0