London

Pust, vad händer med min blogg egentligen...

Lillasis och jag var iaf i London förra veckan. Trots lite regn och kyla så var det helt fantastiskt!
I <3 London. Jag kan inte sätta fingret på exakt vad det är som gör att jag tycker om det så mycket. Tror det har att göra med den ständiga storstads pulsen. Den staden sover verkligen aldrig! Det är puls, men det är inte den stressen och irritationen (=pga av stressen) som det kan vara i tex vissa svenska storstäder. Råkar någon gå in i någon annan i London så ber man artigt om ursäkt, även om man har bråttom. Det är något facinerande med det. Även om jag gillar landet och lugnet också, så är det något som är tilldragande med denna pulsen.
Vill dit redan igen! Vet att sis också vill det. Och Peter med för den delen :) Hoppas att det inte dröjer alldeles för länge tills nästa resa.

Hoppas att jag kan uppdatera med lite bilder från resan snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0